måndag 5 december 2011

Plånbokskort och godiskartong!!



Igår fyllde mina syskon 20 år. Jag hade köpt varsitt presentkort. Har kikat runt efter lite inspiration att
förpacka dessa och tillslut blev det ett plånbokskort. Jag har gjort de efter egen design för att det skulle bli så likt en riktig plånbok som möjligt.  Jag altrade även kartonger och fyllde med godis.

 PLÅNBÖCKERNA
 I plånböckerna finns det fyra fack att lägga små lappar eller presentkort i. Förutom presentkortet gjorde jag en grattistag. I de övriga två facken ligger det ett kort på barnen och en dikt.


 GODISKARTONGERNA
Kartongerna har jag klätt med lila och prickigt papper. Chalkat alla kanter. Godisstämpeln är från skogstokiga.

1 kommentar:

  1. Superfräcka plånböcker du gjort!!!
    Tack för din fina kommentar i min blogg =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera