fredag 17 maj 2013

Födelsedagskort!!

Nu kan jag äntligen visa upp lite pysslat här igen.. Trots att jag har mer fritid nu, så fylls dagarna snabbt med annat än skapande.. Dessutom är jag så trött på kvällarna att jag inte orkar pyssla något då..

Idag fyller min älskade vän Patricia år. Vi brukar inte fira varandras födelsedagar märkbart men jag tycker det kan vara trevligt att i alla fall skicka ett kort. Så detta hoppas jag kommit fram med posten idag.

Eftersom hon jobbar som sjuksköterska tycker jag att den här stämpeln passade henne utmärkt. 



En ny fjärilsdie från Magnolia. 
Har kikat länge efter en fin fjärilsdie så när jag sprang på den här blev jag så glad.. 
Kortet är i criss-cross modell. Här syns innekortet utdraget.
Så här blev kortet man drar ut. Med plats för en liten hälsning.

Baksidan med min personliga stämpel.

Hoppas att ni får en underbar helg och att det fina vädret håller i sig!! Min svägerska med familj och min svärmor kommer hit. Barnens kusin kör gocart här i Jönköping i helgen. Så vi ska dit och kolla lite. På söndag står fotografering av barnen på schemat. 

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Wow så snyggt detta kortet är!!!! Helt underbart med så snygga detaljer och den stämpeln = så perfekt till henne =)
    Fjärilsdien du köpt är så fin och gillar dina blomarrangemang!
    Ha en fin helg!
    kram från mig

    SvaraRadera
  2. hej anna!! vilket underbart kort du gjort! älskar denna criss cross vikningen.
    och tilda stämpeln, den är ju ljuvlig! har inte sett den innan. sååå fint du har dekorerat kortet, jag gillar verkligen allt med det! och textstämpeln, va fin den var! var är den ifrån? är med sugen på den! önskar dig en fin helg. kram, tess.

    SvaraRadera
  3. Åhhh det är Heeelt underbart läckert

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  4. Men jösses sååå snyggt detta kortet var!!
    Rött och vitt är ju så fint. Du har ju dekorerat kortet såå snyggt, helt underbart!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera