onsdag 25 april 2012

Metalltejpad bok!!

Idag visar jag en bok som jag har altrat med aluminiumtejp. Den har legat halvfärdig ett tag, men har inte haft någon svart akrylfärg som behövdes för att slutföra projektet.. Men idag har det äntligen blivit inhandlat.. Jag tyckte det var riktigt roligt att skapa med den här tekniken, så det blir nog fler alster.. Min dotter som är 2,5 år blev inte riktigt lika imponerad.. Hon tyckte att det blev så smutsigt... och det har hon rätt i ser ju lite smutsigt ut..




Nu är det vällingdags här.. Har två riktigt trötta tjejer efter en hel dag på Ikea och A6.. Så hoppas på en snabb läggning idag, så det blir lite egentid för mamman.. 

3 kommentarer:

  1. IKEA....så kul att vara där =)
    Vad fin din bok blev, ja visst är det kul med aluminiumtejp!!
    Vad kul att du tyckte om mitt altrade block =) Swirldien är från Magnolia!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Å vad fint du gjort!
    Tack för kommentar inne hos mig, så glad!

    SvaraRadera
  3. Urläckert, WOW! Det ser otroligt proffsigt och avancerat ut!

    Tack för inspirationen och ditt besök hos mig, ha en underbar helg!

    Kram

    SvaraRadera