torsdag 5 april 2012

Shoppat!!

Har ju glömt att visa vad jag shoppade på mässan i helgen.  Har varit intensivt några veckor nu. Men det är ju samtidigt kul att det händer lite..

 Påfyllning av cardstock och lite mönsterpapper..
 MS scorboard har stått på önskelistan ett tag, så nu slog jag till.. Lite dubbelhäftande tejp, dekorationer, tunna spetsar till promarkers. Stämpeldyna och gips..
Lite stämplar blev det med. En från vildastamps och resten från gummiapan.

I eftermiddag åker vi iväg till Vänersborg igen för påskfirande. Det ska bli riktigt kul då de har en påskparad på lördag. Flickorna ska bli små påskkärringar.. Tänkte ta med mig lite pysselgrejer så kanske jag kan få lite gjort med..

1 kommentar:

  1. Åh, så mycket fint du fick shoppat på mässan! Ser att du oxå köpte den underbara stämpeln "när trollmor har lagt.....". Hoppas ni hade kul på påskparaden här hemma i min lilla stad =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera