fredag 22 juni 2012

Trevlig midsommar!

Ville bara önska alla en trevlig midsommar!
Igår kväll kom jag och barnen till Vänersborg efter några härliga dagar i Halmstad.
Jag håller på att fixa några tårtor till eftermiddagens firande. Vi ska iväg till ett firande hos våra kompisar. De bor grannar med min svärmor, så det blir nära och bra.
Jag bad min dotter att plocka lite blommor när hon och pappa skulle ut med vovven. Detta var vad hon kom tillbaka med. Hmm, tänkte kanske lite mer. Men inte lätt när man är 2,5 år.

3 kommentarer:

  1. Glad midsommar, hoppas det blev/blir en solig och trevlig dag/kväll.

    SvaraRadera
  2. Ungar.... de är underbara! Var glad för det lilla, du! *S*

    SvaraRadera
  3. Barn är sååå söta. Hoppas att ni hade en bra midsommar. Ha en bra dag och vecka. Kram Nina

    SvaraRadera