onsdag 10 oktober 2012

Gå-bort-present!!

Hej igen, nu kommer det lite livstecken härifrån.. Har haft väldigt fullt upp det senaste så pysslandet och bloggandet har blivit lidande. Men eftersom jag är bortbjuden till en gammal arbetskamrat ikväll kände jag att det fick bli bättring. Klart att något hemgjort skulle med.. Jag har gjort ett ljuskort och bakat lite biscotti som fick följa med.

Tyckte att papperna passade perfekt till denna årstiden.. Det är så här man vill se på hösten. Varm och färgglad!!

Bildordningen blir lite konstig då jag mobilbloggar. Får fixa det i helgen när jag har tillgång till dator..

Hoppas att ni får en trevlig helg! Och skriv gärna ett par rader när ni ändå är förbi och kikar..

Kram Anna



3 kommentarer:

  1. Å vilken fin present du gjort, smart med egentillverkat när man ska bort.
    Ha en fin helg, Kram

    SvaraRadera
  2. Meeen vad fina, både påsen och kortet/boxen med ljus!! Läckra, höstiga färger har du valt också, gillar jag skarpt! Snygg detalj med swirlen ovanpå fönstret till ljuset och den fina Tildan som du färglagt helt i kortets övriga färger!

    Hoppas du får en riktigt mysig helg i lugn och ro framför pysselbordet!!

    Varmt tack för allt fint du skriver hos mig, uppskattar det varmt och mycket!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Underbart set! Misstänker att det blev väldigt uppskattat :)
    Ha en riktigt pysslig helg
    Kram

    SvaraRadera