lördag 4 januari 2014

Födelsedagskort!!

God fortsättning på det nya året!!
Idag är mina stora flickor på barnkalas alldeles själva.. De var så malliga över att de skulle på kalas utan mamma eller pappa.. Som tur är så är de bara på andra sidan gatan, så vi är inte långt borta om det så skulle behövas. 

Jag gjorde ett kort till födelsedagsbarnet..





Hoppas att ni har en fin helg!! Imorgon ska vi på julgransplundring och på måndag ska vi åka hem till Jönköping igen.. Ska bli ganska skönt att komma hem till sitt eget igen. ;)

9 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att de var stolta att få gå själva.....även om det inte var många meter :)
    Jättefint kort du gjorde å skickade med dom till kalaset!! Älskar lila, så snygg färg!!
    Ha en bra resa hem...å japp = borta bra men hemma bäst :)
    Kram iffa

    SvaraRadera
  2. Gulligt kort till födelsedagsbarnet! Så klart att de var stolta! Gå på kalas alldeles själv! DET är stort!
    Jag minns när jag var liten och gick på kalas alldeles själv hos granntösen... jag vågade inte gå på toa, så jag sprang hem snabbt och kissa och så tillbaka igen!!! Haha! Ja, det var längesen det!
    Hoppas du haft en skön jul/nyårs helg!
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt, att de blivit så stora och kan gå på kalas själva. Förstår att de var stolta.
    Ditt kort är supergulligt och fint med det lila.
    Skönt med vardagar igen, när allt är som vanligt. God fortsättning på året, hoppas du får ett fint scrapår.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort!!! Superfin färgkombo och färgläggning!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Nu vet jag inte om min kommentar försvann. Det såg konstigt ut. Ditt kort är bara så WOW , vilka färger och detaljer. Lyckost den som får det. Och be din mamma öva dig på att virka. Man har sådan glädje av det handarbetet.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Fin färgläggning av det gulliga motivet! Lila är en härlig färg och du har komponerat ihop det här kortet på bästa sätt!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  7. Åhhhh lila är så läckert! Jättesött kort. Jag gillar särskilt de stansade kanterna. Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. hej anna!! vilket underbart kort! älskar färgvalet! även stämpelmotivet är supersött! hoppas allt går bra för er med packande och flyttförberedelser?! kram på dig och ha en fin helg.

    SvaraRadera
  9. Hejsan hoppsan! Kikar förbi och kollar om du hittat på nåt nytt sen sist, men nix... kanske har du pysseltid i helgen?! Hoppas att du får en skön och bra helg, oavsett! Kram!

    SvaraRadera