söndag 13 april 2014

Födelsedagskort och presentask!!

För ett par veckor sedan fyllde min mamma år. Detta kortet och ask med plats för ett presentkort hade jag med till henne.
            
                          Kortet är gjort i vikningen Double Display Card..

                   

En närbild på motivet som sitter på kragen som håller kortet stängt.


Så här ser kortet ut när det är helt utvikt. Jag valde att ha sparsamt med dekoration. Tyckte det räckte med de fina papperna.



En närbild på den söta Tildan på insidan.


Så här ser den lilla asken med plats för ett presentkort ut. Den pryds av en Tilda som jag köpte på mässan. Hade så svårt att motstå den..


Här ser man hur asken ser ut när den är öppnad.. 

Mallen till asken hittade jag på splitcoasterstamps, men fick se att den fanns med i senaste numret av Ett Trykk också.

Hoppas att ni har en fin helg, vi har varit på bomässa här i Vänersborg i helgen, men blev lite besviken. Hade gärna sett att det var lite med inredningsdetaljer och tapeter med.. 

Kram Anna

1 kommentar:

  1. hej anna!! säger bara wow! vilket fint kort och fin ask!! den där kortvikningen har jag aldrig sett tidigare, ser super häftig ut, måste jag prova på! jag gillar färgvalet och de vackra mönstrade pappren du använt. kortet i inlägget ovanför är oxå super fint, gillar den tilda stämpeln väldigt mycket! ta hand om dig, kram från tess.

    SvaraRadera