onsdag 30 april 2014

William 3 år!!

Min kompis son fyller år idag! Har gjort detta kort till honom. Det är väldigt ovanligt att jag gör  gröna kort. Är inte speciellt förtjust i grönt. Men tyckte att det passade så bra till den nya dinosauriestämpeln. 

Gjorde kortet utan så mycket dekorationer.. 
Tycker det blir fint då man har så mycket färg och mönster på papperna.


En närbild på stämpelmotivet.


Insidan blev såhär.


Baksidan med min personliga stämpel.


Skickade med en liten dinosauriepåse. Hoppas att den blev till belåtenhet. Är så svårt att hitta på något litet till killar.. Jag har ju bara tjejer själv så det är mycket lättare att komma på till tjejer. 

Har ju helt glömt bort att skriva här att vi har köpt ett hus.. Så i början på September flyttar vi äntligen till vårat eget hus!!

4 kommentarer:

  1. Åhh vad gulligt!! Kul att se stämpeln färglagd! Nu är jag sugen på att själv stämpla upp den och färglägga =)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så himla gulligt kort! Jag gillar grönt. Den stämpeln har jag också köpt men jag har inte hunnit testa den ännu.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Gulligt kort och söt stämpel.

    SvaraRadera
  4. Jättegulligt kort i härligt grönt,
    stämpeln är ju så söt :)
    Grattis till husköp!
    Ha en bra dag.
    Kram Lisa

    SvaraRadera