fredag 9 maj 2014

Olivia 1 år!!

Jag har gjort ett kort till min dotter som fyller ett år i slutet av maj. Jag var med i en utmaning på Facebook där man skulle skapa något i rosa. Då passade jag på att göra detta.
          

Stämpeln är från Magnolia. De söta papperna kommer från Gummiapan. 


Den underbara stämpeln från Magnolia.. Tycker verkligen om deras nya kollektion Animal of the year. Finns så många söta stämplar i den..


På insidan har jag använt mig av en textstämpel från Skogstokiga.


           

Hoppas att ni får en fin helg!! Vi har inget direkt planerat för helgen. Skönt att bara ta det lugnt med familjen.

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Vilket jättesött kort!! Älskar dessa nya motiv från magnolia, dom är bara sååå söta :) Såå fint dekorerat både insida o utsida :) Har tittat lite snabbt i din blogg o sett att jag missat en massa fina kort mm...så jag ska ta mig en titt till :)

    Tack för din fina kommentar hos mig :) Ja periodvis har det varit tungt och det är också det som gjort att jag periodvis inte orkar vara så aktiv bland bloggarna, Men nu hoppas jag vara i slutet på denna resa och ser bara positiva saker framöver. Livet kan bara bli bättre :)
    Trevlig helg!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. vilket gulligt kort, denna stämpel är ju bara så söt och så gillar jag alla fina rosa nyanser!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Så fint! Jag är "lite" (läs: mycket) svag för vimplar, så extra plus för dem!

    Ha en härlig, lugn och skön helg! Själv ska jag jobba... *ler*

    SvaraRadera
  4. Jättesött kort i fina färger och en söt stämpel. Lilla Olivia kommer
    att älska detta kort.
    Hoppas att hon får en riktigt rolig födelsedag:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å vilket sött kort och vilka söta papper, de har jag inte sett förut.

    SvaraRadera
  6. Detta var en av mina personliga favoriter, gillade ditt kort jättemycket.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jättefint grattiskort.
    Ser att vi nästan är "grannar" Bor utanför Trollhättan. Kram

    SvaraRadera